Haftaya gün almaya gidicem ve benim ilk doğumun olucak korktuğum için genel anestezi ile olucak biraz tedirginlik mi heyecan mı bilmiyorum annelik duygusu henüz gelmedi sanırım sezeryan olucam ve neyle karşılasacagimi bilmiyorum ne yapmam gerekiyor biraz anlatır mısınız bebek olunca ne hissediliyor o karın boşluğu uyanma ağrı vs vs biraz bilgiii lütfen ne yapabilirim kendimi rahatlatmak için her gün namazımı kılıp zikirlerimi çekiyorum ama gün yaklaştıkça heyecan korku endişe kaygı ne yapacağını bilememe duygusu sardı