Erkekannesiiii __empatizan çok ahım şahım temiz değildi 5 sene oldu benim ama şuan nasıldır bilemem. Ebeler iyiydi ama öyle çok aşırı bir ilgi olmadı yani.
Mmgndz Busertas tamamlayıcı sigortam vardı muayene ücreti ödemiyorm ama sanırım 1000₺ ye yakındı. Doğum için yine 2 ay kadar önce sorduğumuzda tamamlayıcı için fiyat almıştk ancak doğum ekimde ve o zamana kadar 3 kere zam gelicek dediler son rakamı bilemiyorm:)
Busertas Mmgndz normal doğum 8500 den başlıyormuş 15 küsüre kadar. Sezeryan da 11.500 den başlıyor dediler . Doktor farkı oluyor
Beyzaslannn Duygu ışılaa gitmeyinde hangisine giderseniz gidin nagihan çok iyi ben ona gidiyorum çok ilgili ve kendinden çok emin bir doktor
ayseaaksoy Busertas Feride Mimaroğlu 💖 her kelimesi çok açıklayıcı hiç soru sormama gerek bile kalmıyor, samimiyeti ilgisi çok iyi, beni hiç yanıltmıyor çok çok memnunum 💖
Busertas ayseaaksoy Feride hanım ı da duydum Songül hanım ile arasında kaldım ikisinin . Yaklaşımı falan nasıl ? Bir de mesai dışı olursa geliyor mu bilginiz var mı acaba☺️
ayseaaksoy Busertas çok iyi kendimi çok iyi hissediyorum onunla 💖 ayy onu hiç sormadım bir bilgim yok