36+6 günlük olduk bugün geçen haftadan beri kasılmalarım var doktor adalat verdi bebeği biraz daha tutalım diye dünden beri de afedersiniz vajinamın içi oyuluyomuş gibi sanki böyle oturup kalkamıyorum adım atamıyorum vanım yanıyo bu doğum belirtisi mi acaba kasılma var ama suyum nişanım gelmedi bu oyuluyomuş hissi açılmayla alakalı bi durum olabilir mi