Nisankzn Normalde 37 im programa gore tabi Her gittigimde 2 gun geri olarak çıkıyor usg de yani Bas cevremiz 39+1 Karin cevremiz 36+5 Bacak boyumuz 36 hafta Son aylar olcum yaniltir diye biliyorum boyle olaniniz varmi?
33sibel Nisankzn benim ilk kontrolde adet tarihini 10 gün geç yazacam dedi 12+5 de gittik bir bir hafta öne geçmiş dedi şuan 14+4 üz normalde adet tarihime göre 16+2 kafam çok karışık neye uyacamı şaştım kaldım
kardelenimm Nisankzn bi hafta geriden gittiğimiz zamanlarda olmuştu doktor endişe etme ultrason kilo boy ve ölçüm konusunda çoğu zaman yanıltır demişti
Ebbrru Ben 39+1 im programa göre ama ultrasonda 37+3 cikiyoruz normal dedi doktor ama canm skildi biraz :(
Ebbrru Nisankzn Dr normal dedi ama insan yinede takiyo kafaya sag salim dogsunda artik kilo boy alirlar Allahin izniyle