Aysima347 Arkadaşlar ya bişi sormak istiyorum dün doktora gittim bende tiroit çıktı ve ilaç yazdi her hamilelikte çıkan birşey doğumdan sonra düzelir dedi😔 Acaba gebeliğin de böyle bir sorunla karşılaşmış mısınız ve doğumdan sonra da düzene girmiş mi ?
OptOzen Ben :) Herşey normalken gebe kaldıktan hemen sonra tsh yükselmiş ve ilaç başladım. Ayda bir dahiliyeye gidiyorum. Sanırım doğuma kadar kullanacağım. Endişelenmeyin. Normal bi durum