dilos011 geciyor canım zaman herseyin ilacı bende öyleydim ağlıodum sanki kucağıma yabancı birinin bebeğini bırakıp gitmisler gibi hissediyordum kaynanamda herseye karısıyodu. Zamanla hersey düzeliyor simdi oğlum 1 yaşında beraber dişari cıkıyoruz herseyi yapıyoruz anın tadını cıkartmaya bak bence ben o günleri özlüyorum mesela boşu boşuna ağlamışım diyorum ama insan o zamanlar bi farklı oluyor işte 😌