Melis_tugba Gozdeerdem aslında kanım demırım b12 im tum degerlerım cok dusuk 🤦🏼♀️Cıktı referans altı dıyodu e nabızda baktım hormonel hersl
tugceeebayarrr Gozdeerdem Ben 33+6’ym ben bile ara ara nefes almakta güçlük çekiyorum, gece vakti balkona falan çıkıyorum 🤦♀️
SeymaCbci 33+4 haftadayız gece yatamıyorum nefes darlığından uyuyamıyorum yatınca boğulacak gibi nefesim kesiliyor ciddi anlamda rahatsız ediyor
Suzitosuzi 33 bitti bizim bende de nefes darlığı Ateş basması eğilememe penguen gibi yürümeye başlama çatı ağrısı başladı. Ne ararsan artık 😁 Rabbim tüm hamilelere yardım etsin 🙏🏻
Gozdeerdem Suzitosuzi amin canım ama şu çatı ağrısıni bir ben yaşamıyorum sanki bacak aramda vs. Hiç ağrım falan yok .
Gozdeerdem Firstmommy ne güzel bende gaviscon almayı düşünüyorum. Bakalım. Hamilelikten önce de vardı şimdi çarpı 2 oldu :)