Kızlar az önce randevudan çıktım. Doktor amniyon sıvısının sınırda olduğunu, 1 hafta sonra kontrole gelmemi, telaş yapcak bi durum olmadığını çünkü bunun yanıltıcı olabileceğini ve değişebileceğini söyledi. Ama ben çok telaş yaptım. Bebiş benim gibi uzun boylu şuan 47 cm onunla bi alakası olabilir mi ki. Bu durumu yaşayan hamişler öneri, tecrübelerinize ihtiyacım var. 😔🙏