Kızlar merhaba,
İlk çocuğum, inşallah Temmuzda doğacak. Kıyafetlerini yıkarken sanki hep yazlık şeyler almışım gibi geldi. Tabii ki hastane çıkışları vs var hem ayı küçük hem de eldivenli, şapkalı vs. İlk 10 gün sonrasında o da bizim gibi en fazla bizden 1 kat fazla giyinir diye düşünüyorum ama hata mı ediyorum? Yazık sıcaklarda kat kat nasıl giydiricez acaba. Şapka, eldiven ayrıca almalı mıyım? Kafam çok karışık 🥴