Kızlar ilk hamileliğim olduğu için çok bilgim yok kafama takıldı sormak istedim, şimdi ben 6,5 aylık hamileyim bazı kaynaklarda bu aylarda sarımsı süt gelebilir göğüsleriniz sertleşir falan yazmıslar ama benim göğüslerimde sertleşme ya da süt gelme olmadı eskiye göre baya büyüdüler ama dedikleri gibi bir durum olmadı doğumdan sonra süt sıkıntısı mı olucak niye sertleşmiyor ki anlamadım saçma bir soru gibi ama aklıma takılıyor 😔