13 haftadayım kanamalarım durmadı baştan beri. Previa teşhisi konuldu ama doktor yukarı çıkar merak etme 20. Haftada dedi. Dün yine kanamam oldu. Hep yatmamı söyledi. Yatıyorum ama 3 yaşında oğlum var gurbetteyiz çok yatmam mümkün değil 😞 böyle olan varmı acaba sonradan düzeldi mi kanamanız oldu mu ?