zynpkrhsn1 bende 5 aylıkken falan bayılmıstim minibüsteydim ve ayakta ise gidiyordum karnım olmadığı için kimse yer vermiyordu bayilinca gözümü bir actim bide kusmusum hiç hatirlamiyorum tam orda hastane vardı kendime gelince hastaneye gittim bebeğe baktılar hemen bir sorun yoktu tansiyon düşüyor açken sıcaktı bide Dr eğer bayılmalar devam ederse nöroloji ye git dedi ama devam etmedi o olaydan sonra dikkat ettim aç yola çıkmadım açken tansiyon düşüklüğü oluyor