damlaguneyerii Kızlar selam dün tansiyonum düştü biseylerin yolunda gitmediğini direkt anladım zaten eczaneye girdim 9 a 6 cıktı tansiyonum normalde 12 ye 6 falan cıkar neyse eve geldim biseyler yedim ayran ictim 10 a 6 ya cıktı daha iyi oldum ama panikledim. Bu arada 26+3 haftalık hamileyim. Siz böyle durumlarda ne yapıyorsunuz? Yarın da görüş günümüz şansa. Doktoruma da soracagım :)
minikprens_71 damlaguneyerii dün ki doktor randevum da 9’a 5 çıktı hep öyledir. Hamilelikte tansiyonun düşük olması normal kabul edilirmiş. Ama yükselirse sorun olurmuş panik yapmayın düşsün ama yükselmesin ❤️
guzelanne01_ damlaguneyerii benimde hep 12.6 dır dün 13.9 oldu resmen çırpıldım🦦🦦Senin gibi korktum ama dün çok olumsuz şeyler yaşadım o tetikledi sanırsam limonata içtim düzeldi şükür 36 haftalığım bende
gulten_01 damlaguneyerii Merhabalar öncelikle geçmiş olsun biz ailecek düşük tansiyonluyuz 2 gün önce 7/5 çıktı tansiyonum çok fazla düşük hemen tuzlu ayran içtim uzandım dinlendim ve bol su tükettim benim tansiyonum en fazla 9/7 oluyor . Şuan için sorun yok haftamızda ortalama aynı tedirgin olmayınız yüksek olması daha tehlikeli benim doktorum bu şekilde söylemişti çok yüksek tansiyon gebelik zehirlenmesi olabiliyormuş. O yüzden bende yükselmediği sürece çok fazla tedirgin olmuyorum.
Kediler Benim tansiyonum da genelde 9/5 çıkıyor, tuzlu yemeye çalışsam da pek değişmiyor. Normalim bu diyerek hayatıma devam ediyorum. Kardeşim doktor, “yaşarsın işte bunda bir şey yok” diye dalga geçiyor benimle. Ona güveniyorum ben de 😅
damlaguneyerii Kediler hahhaha aynı benim eşim küçücük şey de ayyyy bana bisey olcak moduna giriyorum biseyin yok yok iyisin diyo😂😂
Hivda_04 damlaguneyerii bende dün düşük tansiyon için doktoruma gittim bu aylarda normal olduğunu söyledi yüksek olursa korkmalisin dedi ☺️
gozkarag damlaguneyerii aç kalma hep çantanda bi çerez bişi olsun canım bol su iç bide. Benimde hep düşüktür tansiyonum yüksek olması kötü korkma