Kızlar benim özelde bir doktorum var evime yakın birde annemlerin orda bir tıp merkezi var annem bana hamileyken benim cinsiyetimi bile o kadın söylemiş belki tanıyanlar vardır dünyanın en huysuz kadını elif tıp merkezi gülşen hanım. Neyse bana benim doktorum kız demişti sonra annemle babam bebeği görmek istediği için gülşen hanıma gittik o %90 erkek dedi sonra kendi doktorum yine kız dedi, benimde gülşen hanımda 10 gün ücretsiz muayene hakkım olduğu için gidip neye göre erkek dediğini sormak tekrardan bebeğime baktırmak istedim çünkü kendisi bakarken hiçbir bilgi vermiyor çok asabi birisi 16 haftalık oldum hala bana sıkışmadığın için sana bakmayacağım diyor ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum neyse bakmaya ikna ettik hanımefendiyi ve anlattım durumu doktorum böyle söyledi siz böyle dediniz dedim bana diyor ki acelen ne bekle doğunca göreceksin zaten 😳 ben bir şok yaşadım zaten ve dedimki benim böyle bir hakkım vsr ve görmek istiyorum dedim sonra şey dedi ben sana bakıp erkek dedim şimdi kız görsem bile sana kız gördüm demem dedi.. hala böyle insanların doktorluk yapıyor olması ne acı neyse baktı bebeğe göstermiyor kendini dedi. Belkide gördü ama inadına söylemedi resmen kendi paramızla rezil olduk, sonra bana %50 veriyorum ikisinede dedi detaylıyı bekle dedi çıkarttı odadan zaten muayene süresi 5 dk bile değil yani devlete gitseydim daha iyidi. Hem aklımı karıştırdı hemde bana net birşey söylemiyor bakmıyor gerçekten Allah böyle insanların hakkını yiyenlere fırsat vermesin