Gizmoo Kızlar tüp bebek ile gebeyim ama kese falan görmedim daha inşallah Salı göreceğiz. Tüp bebekte gebelik nasıl hesaplanıyor bilen var mı ?
Papatyaaammm00 Gizmoo Adet günün baz alınıyor kuzum. Adetten kaç gün sonra transfer oldun ? Son adet tarihin nedir ?
Gizmoo Papatyaaammm00 yok sadece 4 kere kan verdim düzenli arttı şükür. Salı günü ilk defa gitcem inşallah keseyi görürüz
Papatyaaammm00 Gizmoo Görürsün kuzum Allah’ın izniyle. Ben 5.hafta keseyi 7.hafta kalp atışını duydum ☺️🤲🏻