Cerennceren Sevvalaladag Canım ben 37+3 de aniden bir sabah sanciyla kalktım yani bir anda geliyorlar belirti olmadı öncesinde hiç tabi ona rağmen Sezeryan oldum ama sancım suyum geldi acilmam da ilerlemişti baya