Lagerthha Ben kendim yapıcam kutusunu aldım, istediğim şekilde etiketlerini bastırcam, son 3 hafta kala çikolataları alır dolaba koyarım. Doğuma yakında hazırlarım dedim 😊 yaz olacağı için erkenden hazırlamak istemiyorum erime gibi bi durum olmasın. Hem şık hem uyguna mal etmiş olucam