Kadersv21 runkli0606 bende şaşırdım. Bide sabah 10 da gitmiştim çok şükür benim herseyim tamam da hani olmayanlarda olabilir ben sadece muslin için gitmiştim ama bebeğe dair hicbisey yoktu
runkli0606 Kadersv21 aynen şükür benimde eksiğim yok müslin için hitmiştim sma nice insan var bekleyen
Orkidecicegim Bende rasgele gittim gördüm öğleden sonraydı ama baya şeyler vardı müslin örtü çıtçıtlı bady yazlık takım ağız mendili kaptım 😌