Glcn12 bende de var. Genel cerrahiye gittim muayene etti şimdi tedavi etmezsek önlem almazsak doğuma kadar daha çok büyür ve acı çekersin dedi. Procto gyvenol fitil ve krem yazdı, kabızlık içinde duphalac şurup yazdı, günlük sıcak suya oturma banyoları yap dedi. Hepsini yapıyorum belirtiler gerilemeye başladı ve acı hissi yok oldu. Mutlaka genel cerrahiye görünmenizi tavsiye ederim.