Ozy Nedense herkezin hamilelikde gögüsleri agriyor ben 22+2 Haftaligim hic gögüs agrisi hissetmedim 😟 korkmalimiyim acaba süt kanalari gelismiyormu ? Bide kücük gögüslüyüm dogum yKlastikca emziremiycegim diye korkuyorum