Öncelikle herkese günaydın güzel bir gün geçirmek dileğiyle.
Arkadaşlar benim 36.haftadan beri ishal durumum var ama çok aşırı değil günde bir defa oluyo bazen de olmuyo şuan 37+1haftalık olduk
Böyle son hastalarda ishal olan var mı yada bu doğumun yakın olduğunun habercisi mi tecrübeli annelerim lütfen cevaplayın teşekkür ederim şimdiden ❣