Merhaba! Kızlar 16 haftalık hamileyim üç gündür gece kollarımda ve bacaklarımda kramp oluyor önceki hamileliğimde 7nci ayda başlardı şimdi çok erken değilmi başlaması özellikle kollarım çok kötü oluyor sızlamasından uyuyamıyorum bu haftalarda başınıza geldmi ne yaptnz siz bu durumda