Kızlar ben memlekete uçakla gidicem son dk bi değişiklik oldu uçakla gitmemiz gerekiyor. Şimdi sorum şu biz yola 28 haziran çarşamba çıkıcaz ama ben 36+3 oluyorum. Diyorumki 35+6 olduğum gün raporu yazdırsam oluyomu sanırım 1 hafta içinde yolculuk yapmam lazımmış yani 35 haftalıkken raporu yazdırıp 36 haftalıkken uçabilirmiyim sıkıntı olurmu