Busgnc Merhaba kızlar Doğum iznine 31+6 yani 32. Haftada mı çıkıyoruz yoksa 32+6 yani 33. Haftada 32. Haftayı tamamlamış olarak mı çıkıyoruz?
nur_bebek34 Busgnc raporu aldıktan sonra kime veriyoruz benim muhasebe bişey yapmana gerek yok rapor sende kalsın dedi 2 haftadır bende duruyor sorun olur mu acaba