caysevencucu Merhaba kızlar 32.haftadayım. 3 gündür sol gözümde ve başımın ortasında geçmeyen ağrı var. Tansiyon takibi yapıyorum fakat normal çıkıyor. Parol içiyorum hiçbir faydası yok. Bu durumu yaşayan ve çözüm bulan var mıdır? 🥹
caysevencucu Merhabalar 1 hafta tansiyon takibi yaptık. Ve sonunda tansiyon ilacına başladı doktor. Dün başladım bugün ağrımı kesti. Kendimi daha iyi hissediyorum. 🙏