Herseyguzelolsun7
Kemik agrısı bendede oluyor, merak ettıgın seylerı sorup bakmasını istemek kadar normal birsey yok bence, ama biz acılmayı malesef anlayamayız.
Bu haftalarda bebek uzun süreli toplanıp kalıyor yada günde 10kez i buluyorsa doktor hastaneye cagrıyor
Agrınızda oluyor mus doktorunuza haber vermekte fayda var , Nst görmek isteyebılır
Benım 28. Haftadan beri az ama düzenli sancılarım var mesela .