Canım kızlar öncelikle hepinize teşekkür ederim soranlar için yazıyorum geçen hafta doktora gitmiştim doktor 6+1 olduğunu söylemişti dün betachg 10000 çıktı şuan 7 haftalığım internette bu referans aralığı 5-6 olarak görünüyor
Bir de tsh değerim yüksekti bunun için ilaç verdi fakat şu an değerim geçen haftaya göre hemen hemen aynı düşüş olmamış yani normal mi