Migrenligebe Merhaba arkadaslar, gebelik sekeri cikanlar ne gibi belirtiler yasiyor merak ediyorum. Surekli canim tatli istiyor ama yiyince de bi kotu oluyorum sanki. Tecrubelerinizi paylasir misiniz lutfen?
IlaydaOrhanKopuz Migrenligebe bir bağlantısı var mı bilmiyorum ama ben tatlı yiyince kusuyordum o yüzden yiyemiyordum canım çekse bile.gebelik şekerim varmış 🤦🏻♀️ ama gebelik şekerim olduğu için mi yaşıyordum miğde bulantılarımı bilmiyorum
gokce2402 Migrenligebe bende hiç bi belirti yoktu yiyecekle alakalı hatta hep tursu yiyordum. Hızlı kilo alımından ve bebeğin suyunun fazlalığından şüphelendi doktor yükleme yapıldı şeker çıktı