fizikcianne Gamze2406 bende devletin kadrolu işçisiyim. Doğumdan önce 8 hafta iznim var ama calısır raporu alıp son haftaya kadar calısıcam. O 8 hafta iznimi doğum sonrasına attırıcam doğum sonrası kullanıcam yani
Tmtugbaa fizikcianne 37 ye kadar çalışabiliyorsunuz 37 den sonra mecburi izinli olacaksınız. Bu durumda 5 hafta doğum sonrasına geçiyormuş.
minikoannesi123 Gamze2406 ilk defa duydum böyle bir şey, hastanedeki doktor da, çalıştığım kurumdaki insan kaynakları birimi de hatta buradaki gördüğüm herkes 32+0 da aliyor
Eyeyli42 bende öyle diyordum kızlar 32′den 37′ye kadar çalışırım diye ama amniyon sıvım fazla erken doğum riskin var hiç riske atmayalım dedi doktorum :( kendinizi iyi hissediyorsanız öyle çalışısın 29den sonra herşey daha bi ağır olmaya başladı