Kızlar ben iyiym bebeğin hareketleride iyi kanama su gelişi vs yok çok şükür ama iki defadır nstde hafif aralıklarla sancı çıktı vajinal muayene yapalım dediler ama kabul etmedim daha çok erken çünkü daha önce bu durumu yaşayan oldu mu tecrübeli anne adaylarımız ve annelerimiz yardımcı olur musunuz doktorunuz nasıl bir yol izledi 🌼