Azeriqizi bizde 35+0 ız şuan kızımla :) daha doktorla doğum sekli icin konuşmadık 37de çatı muayenesi yapacagini soyledi sorun olmazsa normal dogum istiyorum insallah. Heyecanla odasini hazirliyoruz yavas yavas temizlik yapiyorum hicbir sey yetismiyor eski enerjim gücüm yok😅