Kızlar geçen gün serum taktılar .Normalde her zaman damarımı bulurlar çok fazla belli olmamasına rağmen . Bu sefer kadın ilk denemede bulamadı kolumdan pamuk ve bant yapıştırdı , sonra ellerime baktı burda hiç yok dedi . Damarın bulunmaz mı normalde ? diye sordu .Bende : aslında hemen bulunur ama dedim . Susuz mu kaldın acaba ? falan diye sordu . Yemekte yememiştim ondan bahsettim . Neyse , ışığı açıp diğer kolumdan buldu , taktı serumu . Fakat biraz kanamış diğer kolum ve acıyordu eve geldiğimde . Sonrada morluk oluştu , sizce normal mi ? Aynı şeyi yaşayan var mı ?