Uyuduktan bir kaç saat sonra karnım kaskatı şekilde uyanıyorum yoğun mide bulantısı çekiyorum saat 3 ten beri yine uyku yok her gece aynı şeyi yaşıyorum doğum sancısı da gelmiyor 39+4 te devam ediyoruz belli bir sebebi var mı acaba çocuk içerde rahatsız mı makamı yaptı yuttu diye düşünmekten kafayı yiyorum sonrasında 🙄 çok mu kuruyorum acaba