Senayemre 30+5 hamileyim sabahtan belli hem ishalim hemde istifa ediyorum ne yesem cıkarıyorum taakatim kalmadı su içsem bile cıkariyorum aclıktan ölücem yiyorum amaa ne yesem geri cıkıyor 😔daha bide ishalim vucudum su kaybi oluyor suda içemiyorum ne yapmam lazm hastaneyemi gitsemm😔neden olmustur ki
GozdeCemre Senayemre 5 kereden fazla kusunca doktora gitmen gerek şazım canım internette bi çok yerde yazıyor gidersen serum falan verirler vücudun susuz kalır allah korusun
mervemymerve Senayemre tabikide direk hastahaneye gidin sonuçta kendinizi iyi hissetmiyosunuz ve haftanız yüksek dr görmesi önemli geçmiş olsun
Gisem Senayemre bende senin gibi olmuştum canım kadın doğuma gitmiştim bebek hareket etmedi o gün içinde serum yiyip ertesi gününe ancak duzele bildim kafamı kaldıramıyordum
AygyulSina Senayemre doktora gitmen lazim hemde hemen normal degil cunku. Korkutmak istemem ama erken dogum olabilir. Kurstan bir kadin sadece ihsal ile erken dogum yapti
Gisem Senayemre korkma canım aynı şikayetle gittim bebek canlanıyormuş bişe yiyemedigimden dolayı hareketlerini hissedememisim güçsüz kalmış o da hastahaneye gidip serum yiyip biraz daha düzelebilirsin
Senayemre Senayemre canımm doktor kontrolleri yapti cok şükür bebegimde birsey yokmuss serum yazdi suan serum yiyorum🙈🙈bu arada kizim ters dönmüş Normal dogum pozisyonuna gelmiş basi asagisa ayaklari yukarda