Gece 23.30 sıraları aynı ağrı bende de oldu 5 dk arayla alttan kemiklerini kiriyorlardi resmen sonra bel ağrısı başladı bebek göbeğinin alt tarafında toplandı kaldı devlete gittim nst kasılmalarimin olduğunu ama 35.6 hafta olduğu için arastimaya gitmem gerektini söylediler. Şuan evdeyim duş aldım ağrılar 2dk altına inerse gideceğim ve hala ayaktayim