12 den beri şiddetli adet sancısı gibi sancılarım var. Başta hep var gibiydi ama sanki gidip gelecek düzene gireceğe benziyor. Durmadan wc için gidesim geliyor. Sürekli de toplanıyor can acıtıyor. Nişan ve su gelmedi. Habire idrara kalkıyorum o ara suyum geldiyse onu bilmiyorum işte ondan korkuyorum biraz bir iki sefer tutmaya çalıştım ama tutamadim idrarımı yaparken..
12 de doktoruma yazdm bu kadar kötü değildim o zaman. Henüz görmedi. Sabah hastaneye gideceğim kesin. Düzene girmesini bekliyorum su anda emin olmak için