Kızlar nişanım 38. Haftada gelmişti. O zaman doktor muayene ettiğinde 2 cm açılmam vardı. Bugün biraz temizlik falan yaptım yürüdüm aktif bı gündü benim için. Şuan bebek aşırı hareketli ve belim karnım ağrıyor sanki alt kismimda baskı yapıyor hareket ettikçe üstelik ishal de olmuşum. Sizce doğum mu ne yapmalıyım ?