acemii_annee Sanıyorum 13. Hafta gibiydi bende ilk görüldüğünde. Bir ay boyunca annemde kaldim. Hiçbir iş yapmadım. Alttan kanama hiç olmadı benim de. Sadece alan görülüyordu. Bir ay içinde gecti kanama alanı temizlendi. Sebep neydi bilmiyorum ama bir gece deprem olmuştu İstanbul’da hissedilen bir depremdi. Uzun sürmüştü. O gece inanılmaz korkmustum, oğlumu yataktan indirip çok kapan yapicak kadar. Ben ona bagliyorum sebebini 😏 Dinlenerek çok iyi yapıyorsunuz ama. Bana doktor iğne veya herhangi birşey vermedi sadece perinatoloji takibim oldu bir ay icinde. Sizin de geçmiş gitmiş olsun inşallah 🤍💐