emir_01 testi verdiğiniz yerde önemli. Mesela biz bir kere sevlet hastanesine gittik 0 çıktı tüm değerler. Makina bozukmuş ve doktor bize ters ters davrandı. Üniversite hastanesinde sonuç makul şekilde çıktı önceki değerlerle. İçinize sinen bir doktor olması önemli. Özellikle ürolojiye randevu sıkıntı olabiliyor. Eğer yakınsanız size Ankara Gazi üniversitesini tavsiye ederim.