Ay vallahi bu ben ya. Kan verirken, serum takılırken falan gerim gerim geriliyorum korkuyorum. Özellikle beni sezaryen çok korkutuyor gözümde büyüyor resmen ya uyuşmazsam, ya hissedersem, ya sonrasında çok aşırı ağrım olursa, ya ameliyat anında fenalaşırsam falan gibi şeyler kafama çok takılıyor.🫠 Normal doğumu bebek çıkana kadar ağrısı sızısı sonrasında bakıyorum insanlara valla maşallah turp gibiler.🙈 Ama işte biz istediğimiz kadar korkalım o bebişler bizden bir şekilde çıkacak.🥰 Kızıma kavuştuğumu hayal edip motive oluyorum unutuyorum bazen o korkuları.🙏😍