MelodyFairy Kızlar yumurtlama dönemi sivilce olur mu ? Normal de yüzümde asla sivilce yok ama bir kac gündür çıktı acaba yumurtlama döneminde miyim?
K-97 MelodyFairy Benim de ya şuna yumurtlama dönemindeyim anlım pütür pütür daha önce duymamıştım ama şimdi sen yazınca bende aynı durumdayım
MelodyFairy K-97 olabilir ya benimde çene ve yanakta ama aşırı göze batacak gibi değil sadecd normal de yüzüm bebek gibi o yüzden dikkatimi çekti bugün bide tek taraflı sağ kasık ağrısı vardı büyük ihtimal yumurtladm . Çünkü yeni kontrol ettirdim kist yok
K-97 MelodyFairy ovulasyon testi denedim bende ilk defa bu ay umarım tutar ama sevdim ovulasyon testi işini biraz daha garanti gibi
MelodyFairy K-97 garanti değil ben ilk defa ve son kez kullandım bir kac ay öncesinde. Değerlendirdim ama gebelik olmadı bende umutlanmıstım yumurtlamayı görünce ama üzüldüm sonunda bide yumurtlama görene kadar stres yapıyor insan o yüzden takip etmiyorum