SecilM hayır hayır.Sadece damar yolu açtılar.Film çekilicek odaya gittiğim zaman bi tek şalımı pantolonumu ve iç çamaşırımı çıkardım tuniğim üzerimdeydi.Önlük bile giymedim 🤗 orda uyuttular hemşire üzerimi giydirmiş başımı örtmüş güzelce.Odaya geldikten 4 dakşka sonra tam uyandım.Üzerimi değiştirdim çorbamı içtim bi tek ağrı kesici yaptılar kalçadan.İlk 3-4 saat güzeldi ama narkozun etkisi geçince çok zorlandım ötüyor kalkmakta yürümekte.Bana hafif bi anestezi vermişler tansiyonum düşük diye.Anestezi uzmanı daha fazla zorlamayın dayanamaz diye yarım bırakmış.Tüplerin ikisi tıkalı olup o kadar uğraşmalarına rağmen 1 tanesi tam öteki yarım açılmış.Kişideen kişiye fark eder bu canım sıkma kendimi bol bol Rabbi yessir oku.İşlerine Allahı vekil kıl ❤️