Arkadaşlar 37+haftalık olduk çok fazla şişkinliğim var ayaklarım o kadar şiş ki ayağa kalınca yürüyemiyorum böyle olan var mı ne iyi gelir bu şişkinliğe idrar da protein kaçağı yok yürüyüş yapıyorum tuzlu yemiyorum çok az şekerim yüksek ne iyi gelir bu şişkinliğe