Cemre55 6.haftada hamilelik belirtileri yoğun yaşanır yazıyor. Karın kramplarım dışında ve göğüs hassasiyeti dışında belirtim yok normal mi arkadaşlar ?
esnyz14 Cemre55 Evet çok normal, her hamilelikte belirti olmak zorunda değil, benim kasık ağrısı dışında hiç yoktu mesela
Esssssnnuurrr esnyz14 merhabalar size bişey sormak istiyorum çok şiddetli kasık ağrısı yaşıyorum sağ daha şiddetli batıyor ve akıntım 4-5 gündür var ve hep adet oldum sanıyorum ama beyaz akıntı sizce gebelik olabilir mi
esnyz14 Esssssnnuurrr Valla çok bilgim yok fakat adetiniz geciktiyse ihtimal var bence test yapın, Allah gönlünüze göre versin inşallah 🌺
Esssssnnuurrr esnyz14 inş çok teşekkür ederim planlı bir gebelik beklemiyorum ondan endişeliyim biraz
esnyz14 Esssssnnuurrr rica ederim bazen sürprizler olabiliyor ama inşallah istediğiniz gibi olur her şey 🤗