34+5 deyim dün doktorumla görüştüm bebeğin kafası 36.hafta ile uyumlu
normal doğum tarihim 8temmuz görünüyor lakin bayramda gelebilir doktorda şehir dışında olabilir vs diye 37. Haftaya girince Sezeryan ile bebeğime kavuşacağım 2 hafta sonra tarih belirleyeceğiz çok heyecanlıyım 🥹🫣