nurosx588 kesinlikle iltaç akkurt yine doğursam yine yine yine iltaç hanım derim müthiş bir doktor ben acıbademden hastasıydım orada 1320 tl ödüyorduk kliniği 600 tl eşide doçent perinatalog detaylılarımıda o yaptı doğumada eşiyle girdiler doçent olduğu halde doç farkı istenmedi hatta şuan 3 hastane ile anlaşmalıymış