Nilver canım ben 14 aylık evliydim bebeğimiz olmamıştı istememize rağmen, devlet hastanesi 1 yıl bekledikten sonra anormallik var mı diye bakarız demişti ama iğnede benden bazı testler istemişti, normal çıkmıştı. 14. Ayda eşimle beraber gittik, bana hsg rahim filmi çekilecekti eşimden de sperm testi istedi androlog. Sperm testi sonucuna kadın Doğum doktoru dedi bebeğiniz bu teste göre doğal yollarla olamaz. %80 hareketsiz, % 18 yerinde hareketli çıkmıştı. Eşime diyemedim. İşleri yoğundu androlog ile sonucu değerlendirecekti. Ben eşimin sperm testini verdiği ay hamile kalmışım. Sonra doktora gittim o da şaşırdı. Test sağlıksız alınmış olabilir mi diye bi yorum yaptı. Şimdi Allah bağışlasın baldan tatlı 4 aylık bi oğlum var. Mucizem o benim. Ben doktor çoçuğunuzun olması mümkün değil doğal yollarla deyince tutamadım kendimi.. bittim orada 14 ay boşuna öı bekledim dedim.. Ben aglarken bebegim in kesesi olusuyormus madem Allah isteyen herkese versin 🙏