runkli0606 şöyle kötü böyle kötü yazdığım hiç biryer yok kızın postunda kimseyle münakaşayada girmek de istemiyorum sadece daha ağrılı sancılı bir süreç olabiyor acılı bir durum dedim doktoru uygun görürse zaten verir onun haricinde bilinçli her doktor ve ebe bir bebeğin en doğrusu müdahalesiz bir şekilde gelmesini önermektedir bilmiyorsan ebe sayfaları paylaşa bilirim biraz bilinçlen o suni sancıyı alıp sonradan normal doğumdan vazgeçen ne kadar çok kadın var biliyormusun işinize geldiği gibi konuşmaya bayılıyorsunuz ve bu kadın normal doğum yapmak istıyr