Tazemom1 merhaba geçmiş olsun imkan varsa elbette hastaneye gidin ben şehirdışına çıktığımda olmuştu midem taş kesilmişti resmen belime vuruyordu ağrısı nefes aldırmıyodu hatta dişük mü yapıyorum acaba diye çok endişe edip ağlamıştım gaz sıkışması veya hazımsızlık olabiliyor ama dediğim gibi elbette imkan varsa doktora görünmeniz en doğrusu 🫶🏻