Herkese merhaba güzel annelerim ve anne adaylarım 🌸 Sabah saat 10 da sezeryanla doğum yapacağım Allah’ın izniyle suan tam 38 haftalığız ❤️ Bir kaç kişi bilir ben 2016 yılında kizimi (55 gun yaşadı) 2019 yılında ise oğlumu(9.5 ay yaşadı) kaybettim. Eşim ve ben Sma hastalığı taşıyıcısı çıktık iki tane güzeller güzeli melek annesiyim Elhamdülillah 🤲 Çok acı tecrubeler korkular başkasına imrenmeler hayaller rüyalar vs vs çok şeyler yaşadım…Bu kadar detaya girip güzel canınızı sıkmak istemem🥰 Ama hiç pes etmedim hiç hayal kurmaktan vazgeçmedim pgt yöntemi ile tüp bebek yaptirdim iğneler tedaviler testler surecler beklemeler derken sabah doğuma gidiyorum Allah’ın izniyle vee kalben bana dua edin kucağa evlat almak nedir bilmem ben koklamak emzirmek giydirmek hep hayalini kurduğum şeylerdi Rabbim bunu sağlıkla hayırla kucagima alip evimize yuvamiza gelmemizi nasip etsin lütfen dua edin bize 🤲❤️🙏